Case
Kroezon Zonwering
Monteurs maken het mogelijk, maar waar vind je ze?


Hoofdkantoor
Hoogeveen
Bedrijfsgrootte
10-20 medewerkers
Industrie
Zonwering & Terrasoverkappingen
Over het bedrijf
Kroezon zonwering is een familiebedrijf, de gebroeders Johan en Richard Kroezen staan al sinds 1999 garant voor maatwerk in zonweringen, tuinkamers, rolluiken, rolpoorten, windschermen en raamdecoratie. Met een vestiging in Hoogeveen is het voornaamste werkgebied Drenthe, met eigen monteurs die al jaren voor Kroezon zonwering werken, staan wij voor u klaar met ervaren en enthousiaste mensen. Wij verstaan ons vak en delen onze kennis graag met u. Achter onze leveringen staan kan alleen door zorgvuldig en nauwkeurig voor u te werken. Ook na aankoop van een product van Kroezon kunt u op ons rekenen.
De klantwens
Kroezon, onder leiding van Richard en Johan, staat voor een uitdaging vanwege een tekort aan monteurs. Het bedrijf heeft een groeiende vraag naar hun hoogwaardige zonweringproducten en diensten, en om aan deze vraag te voldoen, hebben ze dringend behoefte aan deskundige monteurs om de installaties te verzorgen.
De heren begrijpen dat het succes van Kroezon grotendeels afhankelijk is van het vermogen om klanten te voorzien van professionele en vakkundige installatie van hun zonweringproducten. Het vinden van ervaren monteurs die niet alleen de technische kennis en vaardigheden hebben, maar ook de toewijding en klantgerichtheid om de verwachtingen van de klanten te overtreffen, is dan ook van het grootste belang.
Om dit probleem aan te pakken, hebben Richard en Johan besloten om actief op zoek te gaan naar getalenteerde monteurs die zijn team kunnen versterken. Hij beseft dat het aantrekken van de juiste mensen de sleutel is tot het voortzetten van de groei en het succes van Kroezon in de zonweringbranche.
Start vandaag met innoveren.
Sta klaar voor groei met Rekroot! Ontdek de kracht van onze diensten voor jouw volgende stap naar succes. Treed naar buiten met uw vacatures en trek toptalent aan.
Hoe wij hier op ingespeeld hebben.
Om het tekort aan monteurs bij Kroezon aan te pakken, hebben we een krachtige wervingsstrategie ingezet. Onze eerste stap was het benutten van de mogelijkheden van sociale media. Met behulp van platforms zoals Facebook, LinkedIn en Instagram hebben we de vacatures voor monteurs onder de aandacht gebracht van een breed en divers publiek.
Door middel van doelgerichte advertenties en effectieve wervingscampagnes hebben we ervoor gezorgd dat onze boodschap opviel bij potentiële kandidaten met de juiste vaardigheden en ervaring. Hierdoor konden we een groter aantal gekwalificeerde sollicitanten bereiken en aantrekken.
Onze focus op sociale media als wervingskanaal heeft ons geholpen om snel en efficiënt in contact te komen met potentiële monteurs die geïnteresseerd waren in de mogelijkheden die Kroezon te bieden heeft.
Het resultaat
De campagne heeft binnen een maand een nieuwe zonwering monteur opgeleverd, de monteur is bij een ander bedrijf weggegaan omdat het werk hem bij Kroezon leuker leek, een geslaagde campagne.